Leta i den här bloggen

tisdag 25 juli 2017

Små turer

Jag och frugan har varit ute på små turer, här är utanför Gråbo




Idag var jag iväg och hade som mål att hitta 2 cacher som jag har dnf:at tidigare och det största målet var Älgs grotta som jag varit på tidigare.












Terrängen är allt annat än plan i denna skogen och jag har varit här förut och vet vad jag gav mig in på.






 Älgs grotta hittades, men inte cachen och det var 8 år sedan jag var här sist och jag tror inte jag kommer tillbaka fören om ca 8 år igen...

Jag kände en frän doft av urin/avföring från grävling i grottan och såg även tydliga spår efter djuret på stället och jag avstod från att leta mer.




Vilket fall så gav dagens tur motion och frisk luft, det blev 5 loggade cacher och 6,6 km gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar